
Frank Spillenaar aan het woord: “Ik verkoop geen auto’s, maar kilometers. De invulling van die kilometers is voor iedere ondernemer verschillend. Door deze manier van werken spreek je de taal van de klant en blijf je betrokken. De belangrijkste graadmeter is dan ook de tevredenheid van mijn klanten. In het onderlinge contact gaat het me om het gevoel dat je bij elkaar hebt. Klikt het en heeft mijn klant het gevoel dat ik het beste voor hem weet te regelen, dan is het goed.”
“Voor mij is dat begrip de drijfveer in mijn werk. Met dat begrip kan ik je immers helpen aan de beste zakelijke lease oplossing voor de kilometers die je maakt. Als ondernemer weet ik hoe belangrijk het is als iemand je business begrijpt. Als je iemand tegenover je hebt die je helpt verder te komen. Dat is ook mijn rol: snel, adequaat en geïnteresseerd de vraag oppakken. Ik zie veel ‘cowboys’ in onze branche, mensen die snel willen scoren. Zo zijn wij juist niet: wij bouwen een relatie op en we verkopen zelden ‘nee’. We bekijken alle mogelijkheden tot we een passende oplossing hebben gevonden. Het mooie is dat we bij EDW Autolease voor elkaar door het vuur gaan om de service te leveren waar wij voor staan.”